Folia wymienna Andis 17330 z ostrzami jest przeznaczona do golarki foliowej Andis reSurge Shaver. Głowica posiada podwójne folie z ultracienką hipoalergiczną powłoką tytanową zapewniając gładkie golenie. Pomiędzy foliami znajduje się trymer do przycinania dłuższych włosów lub zarostu. W zestawie z folią znajdują się dwa ostrza do golarki. Szerokoś... więcej »
Cena z VAT : | 239,66 zł | |
Cena bez VAT : | 198,06 zł |
Folia wymienna Andis 17330 z ostrzami jest przeznaczona do golarki foliowej Andis reSurge Shaver. Głowica posiada podwójne folie z ultracienką hipoalergiczną powłoką tytanową zapewniając gładkie golenie. Pomiędzy foliami znajduje się trymer do przycinania dłuższych włosów lub zarostu. W zestawie z folią znajdują się dwa ostrza do golarki.
Szerokość folii: 45 mm
Właściwości:
- folia wymienna z ostrzami
- hipoalergiczna powłoka tytanowa
- gładkie golenie bez podrażnień
- trymer pomiędzy foliami do przycinania dłuższych włosów lub zarostu
Do golarki foliowej:
- Andis reSurge Shaver
Opakowanie zawiera:
- folię wymienną
- 2 ostrza do golarki
Stan towaru: | nowy |
Szerokość ostrza: | 45 mm |
Wymiary opakowania - długość: | 11.3 cm |
Wymiary opakowania - szerokość: | 2.3 cm |
Wymiary opakowania - wysokość: | 20 cm |
Wymiary produktu - długość: | 5.5 cm |
Wymiary produktu - szerokość: | 3.2 cm |
Wymiary produktu - wysokość: | 2 cm |
Marka Andis została założona przez Matthew Andisa w 1922 roku w USA. W Ameryce stała się jednym z najbardziej poszukiwanych producentów maszynek do strzyżenia do użytku domowego, profesjonalnego i do pielęgnacji psów. W 1971 roku firma zaczęła rozszerzać swój asortyment o suszarki do włosów, prostownice do włosów, lokówki i maszynki do strzyżenia psów. Marka Andis stała się stabilną firmą rodzinną, prowadzoną obecnie przez czwarte pokolenie. Andis wciąż wprowadza na rynek nowe innowacje fryzjerskie, nowe maszynki do włosów, ciche i lekkie maszynki do strzyżenia zwierząt domowych, lokówki, suszarki i wiele innych produktów zgodnie z życzeniami klientów. Dzięki temu firma nieustannie zdobywa popularność na całym świecie.