Kod produktu: 9631
Marka: Sencor
Model: SHP 320SL
GTIN (EAN): 8590669111275
Dostępność: dostępny natychmiast
Stan towaru: nowy
Maszynka do włosów Sencor SHP 320SL
Cena z VAT : | 36,03 zł | |
Cena bez VAT : | 29,78 zł |
Akcesoria: | nasadki, nożyczki, osłonka na ostrze, szczoteczka do czyszczenia, olejek, grzebień |
Częstotliwość napięcia: | 50-60 Hz |
Długość kabla: | 1,73 m |
Funkcje maszynki: | ustawienie wysokości cięcia, oczko do zawieszenia |
Kolor: | szary , czarny |
Moc: | 7 W |
Napięcie wejściowe: | 220-240 V |
Nasadki: | 3 mm, 6 mm, 9 mm, 12 mm |
Rodzaj maszynki: | klasyczna - strzyżenie |
Rodzaj zasilania: | sieciowe |
Stan towaru: | nowy |
Szerokość ostrza: | 45 mm |
Waga opakowania: | 0,6 kg |
Waga produktu: | 0,25 kg |
Wymiary opakowania - długość: | 18 cm |
Wymiary opakowania - szerokość: | 6 cm |
Wymiary opakowania - wysokość: | 24,2 cm |
Wymiary produktu - długość: | 5,5 cm |
Wymiary produktu - szerokość: | 5,4 cm |
Wymiary produktu - wysokość: | 18 cm |
Wysokość cięcia: | 1-3 mm |
Ponad 20 lat temu historia Sencor, japońskiej marki sprzętu elektronicznego, zaczęła być pisana dosłownie tysiącami serc, które muszą być włożone w pracę, aby producent odniósł sukces. Od początku istnienia marki Sencor jej hasłem przewodnim był zasięg, design i jakość idąca w parze z ceną. Wielkość asortymentu jest naprawdę zdumiewająca. Audio, wideo, telefony komórkowe, tablety, roboty, blendery, ekspresy do kawy, odkurzacze, żelazka, suszarki do włosów, lokówki, golarki, nianie elektroniczne, kalkulatory, lampy. To naprawdę tylko niewielka lista ponad 1000 produktów z różnych kategorii, od elektroniki multimedialnej, przez kuchnię, dom i biuro, po produkty dla zdrowia i urody. Niektóre z produktów można znaleźć w bezkonkurencyjnej palecie kolorów. Można na przykład skompletować cały zestaw wyposażenia kuchennego w tym samym designie. Wszystko to w bardzo przystępnej cenie, gdzie płacisz odpowiednią cenę za produkt wysokiej jakości i ani złotówki więcej. Właśnie dlatego produkty Sencor regularnie pojawiają się na szczycie rankingów popularności wśród konsumentów.