Gdyby zdarzyła Ci się nieprzyjemna sytuacja, że któryś z zakupionych produktów nie działa prawidłowo, chcielibyśmy Ci jak najbardziej pomóc i doradzić, jak rozwiązać takie komplikacje. Z nami w ogóle nie musisz obawiać się reklamacji! Zawsze staramy się, abyś miał jak najmniej kłopotów z całym procesem reklamacji.
Uwaga: Klient jest zobowiązany oddać towar do reklamacji wyczyszczony, wolny od wszelkich zabrudzeń i higienicznie bezpieczny. Detail - Hair style s.r.o. ma prawo odmówić przyjęcia do reklamacji towarów, które nie spełniają wyżej wymienionych zasad higieny ogólnej.
W przypadku reklamacji zawsze należy postępować w następujący sposób:
Części zamienne są przeznaczone wyłącznie do profesjonalnego montażu, dlatego przy składaniu reklamacji należy dołączyć potwierdzenie profesjonalnego montażu. Profesjonalny montaż oznacza montaż przez wykwalifikowaną osobę (np. elektryka itp.), która jest uprawniona do wykonywania tego rodzaju prac. Przez dokument rozumie się potwierdzenie montażu części zamiennej, zawierające informacje na temat procedury technologicznej i wykonanych prac, z którego wynika, że część zamienna, będąca przedmiotem reklamacji, została zamontowana w określonym urządzeniu (należy wskazać rodzaj urządzenia i numer seryjny). Zwrot części zamiennej w ustawowym terminie jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy część zamienna nie została w żaden sposób użyta lub zamontowana.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji (prawa do reklamacji wadliwego towaru) znajdują się w regulaminie.