Kod produktu: 16919
Marka: Andis
Model: 12590-0
GTIN (EAN): 040102125904
Dostępność: dostępny natychmiast
Opakowanie: sprej
Spray Andis Blade Care Plus 7 w 1 to skuteczny, uniwersalny produkt do pielęgnacji ostrzy profesjonalnych maszynek do strzyżenia. Spray zapewnia kompleksową pielęgnację - chłodzi, czyści, zapobiega korozji, dezynfekuje, pachnie i jest wzbogacony witaminą E. Spray jest przeznaczony do maszynek do strzyżenia włosów, nożyczek i grzebieni. Pozostawia c... więcej »
Cena z VAT : | 68,10 zł | |
Cena bez VAT : | 56,28 zł |
Spray Andis Blade Care Plus 7 w 1 to skuteczny, uniwersalny produkt do pielęgnacji ostrzy profesjonalnych maszynek do strzyżenia. Spray zapewnia kompleksową pielęgnację - chłodzi, czyści, zapobiega korozji, dezynfekuje, pachnie i jest wzbogacony witaminą E. Spray jest przeznaczony do maszynek do strzyżenia włosów, nożyczek i grzebieni. Pozostawia cienką warstwę smarującą na ostrzu, aby zmniejszyć tarcie i przedłużyć jego żywotność. Chłodzi ostrza i usuwa kurz. Skład jest bezpieczny dla ludzi i zwierząt.
Opakowanie: 473 ml
Właściwości:
- uniwersalny spray
- kompleksowa pielęgnacja
- chłodzi
- czyści
- dezynfikuje
- zapobiega korozji
- pachnie
- zawiera witaminę E
- do maszynek do strzyżenia włosów, nożyczek i grzebieni
- usuwa kurz z ostrzy
Konserwacja do maszynek Andis Care Plus Opakowanie: płyn − 12570 |
W magazynie 9 szt | 68,10 zł |
Marka Andis została założona przez Matthew Andisa w 1922 roku w USA. W Ameryce stała się jednym z najbardziej poszukiwanych producentów maszynek do strzyżenia do użytku domowego, profesjonalnego i do pielęgnacji psów. W 1971 roku firma zaczęła rozszerzać swój asortyment o suszarki do włosów, prostownice do włosów, lokówki i maszynki do strzyżenia psów. Marka Andis stała się stabilną firmą rodzinną, prowadzoną obecnie przez czwarte pokolenie. Andis wciąż wprowadza na rynek nowe innowacje fryzjerskie, nowe maszynki do włosów, ciche i lekkie maszynki do strzyżenia zwierząt domowych, lokówki, suszarki i wiele innych produktów zgodnie z życzeniami klientów. Dzięki temu firma nieustannie zdobywa popularność na całym świecie.