Jeśli otrzymałeś przesyłkę i stwierdzisz, że zamówione towary nie do końca Ci odpowiadają lub nie odpowiadają Ci z jakiegokolwiek innego powodu, nie przejmuj się. Z przyjemnością wymienimy towar zwrócony do nas w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki lub zwrócimy pieniądze.
Czy zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? A może dokonałeś niewłaściwego wyboru i chciałbyś otrzymać inny model lub zupełnie inny towar? Skorzystaj z możliwości wymiany towaru w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Pierwsza wymiana jest bezpłatna!
Jeśli zdecydujesz się na wymianę towarów, zawsze postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Jeśli nie wybrałeś innych produktów, zawsze możesz skorzystać z opcji zwrotu pieniędzy. Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, a my zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli umowa zakupu została zawarta w ramach działalności gospodarczej, pieniądze zostaną zwrócone w formie bonu na zakup w sklepie Mianola.
W przypadku żądania zwrotu pieniędzy należy postępować według poniższych wskazówek:
Towar powinien być nieuszkodzony, nieużywany, czysty i nadawać się do ponownej sprzedaży. Towar nie musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, ale sprzedający ma prawo do zwrotu kosztów poniesionych w związku z ponownym zapakowaniem towaru. Sprzedający ma prawo do zwrotu kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego. Koszty te mogą teoretycznie wynosić pełną cenę towaru. Jeśli wraz z zamówionym towarem kupujący otrzymał produkt gratis, voucher lub inny towar po obniżonej cenie, jest on zobowiązany do ich zwrotu wraz z towarem, jeśli zażąda zwrotu pieniędzy. W przypadku gdy kupujący nie zwróci produktu gratis, voucheru lub innego towaru po obniżonej cenie, zwrot pieniędzy zostanie pomniejszony o wartość bonusa. Wymieniając towar, nie tracisz bonusów! Zwrot części zamiennej w ustawowym terminie 14 dni od doręcznia przesyłki, jest możliwy tylko wtedy, gdy część zamienna nie była w żaden sposób używana ani zamontowana. Jeśli zażądasz zwrotu pieniędzy za zamówiony towar, otrzymasz zwrot ceny zakupionego towaru wraz z opłatą pocztową (tylko według najniższej oferowanej opłaty pocztowej i tylko w przypadku umowy kupna zawartej jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej), tzn. za przesyłkę, którą wyślemy na Twój adres. Nie dotyczy to przesyłek wysyłanych od klienta do nas. Ewentualna dopłata za wybrany rodzaj płatności (np. za pobraniem) nie jest zwracana w przypadku zwrotu towaru.
W żadnym wypadku nie odsyłaj towaru za pobraniem, takie przesyłki nie będą przyjmowane!
Szczegółowe informacje na temat zwrotu towarów i pieniędzy (odstąpienia od umowy) można znaleźć w regulaminie.