Kod produktu: 9629
Marka: Sencor
Model: SMS 2001BK
GTIN (EAN): 8590669121793
Dostępność: dostępny natychmiast
Kolor: czarny
Rodzaj produktu: golarka
Golarka Sencor SMS 2001BK - 2 W - czarna
Cena z VAT : | 51,55 zł | |
Cena bez VAT : | 42,60 zł |
Czas ładowania: | 480 min |
Czas pracy: | 45 min |
Częstotliwość napięcia: | 50-60 Hz |
Długość kabla: | 1,5 m |
Funkcje maszynki: | wskaźnik zasilania, ostrza samoostrzące |
Kolor: | czarny |
Moc: | 2 W |
Napięcie wejściowe: | 100-240 V |
Rodzaj baterii: | NiMH |
Rodzaj maszynki: | golarka rotacyjna |
Rodzaj zasilania: | akumulatorowe |
Stan towaru: | nowy |
Waga opakowania: | 0,26 kg |
Waga produktu: | 0,1 kg |
Wymiary opakowania - długość: | 9,3 cm |
Wymiary opakowania - szerokość: | 5,7 cm |
Wymiary opakowania - wysokość: | 15,9 cm |
Wymiary produktu - długość: | 5,7 cm |
Wymiary produktu - szerokość: | 3,5 cm |
Wymiary produktu - wysokość: | 10,6 cm |
![]() | Golarka Sencor SMS Kolor: czerwony − SMS 2002RD |
W magazynie 10 szt | 51,55 zł |
Ponad 20 lat temu historia Sencor, japońskiej marki sprzętu elektronicznego, zaczęła być pisana dosłownie tysiącami serc, które muszą być włożone w pracę, aby producent odniósł sukces. Od początku istnienia marki Sencor jej hasłem przewodnim był zasięg, design i jakość idąca w parze z ceną. Wielkość asortymentu jest naprawdę zdumiewająca. Audio, wideo, telefony komórkowe, tablety, roboty, blendery, ekspresy do kawy, odkurzacze, żelazka, suszarki do włosów, lokówki, golarki, nianie elektroniczne, kalkulatory, lampy. To naprawdę tylko niewielka lista ponad 1000 produktów z różnych kategorii, od elektroniki multimedialnej, przez kuchnię, dom i biuro, po produkty dla zdrowia i urody. Niektóre z produktów można znaleźć w bezkonkurencyjnej palecie kolorów. Można na przykład skompletować cały zestaw wyposażenia kuchennego w tym samym designie. Wszystko to w bardzo przystępnej cenie, gdzie płacisz odpowiednią cenę za produkt wysokiej jakości i ani złotówki więcej. Właśnie dlatego produkty Sencor regularnie pojawiają się na szczycie rankingów popularności wśród konsumentów.