Kod produktu: 9633
Marka: Sencor
Model: SHP 211SL
GTIN (EAN): 8590669115020
Dostępność: dostępny natychmiast
Maszynka do włosów Sencor SHP 211SL
Cena z VAT : | 36,03 zł | |
Cena bez VAT : | 29,78 zł |
Akcesoria: | szczoteczka do czyszczenia, grzebień, osłonka na ostrze, olejek, nożyczki, nasadki |
Częstotliwość napięcia: | 50-60 Hz |
Długość kabla: | 1,8 m |
Funkcje maszynki: | ustawienie wysokości cięcia, oczko do zawieszenia |
Kolor: | czarny |
Moc: | 7 W |
Napięcie wejściowe: | 220-240 V |
Nasadki: | 3 mm, 6 mm, 9 mm, 12 mm |
Rodzaj maszynki: | klasyczna - strzyżenie |
Rodzaj zasilania: | sieciowe |
Stan towaru: | nowy |
Szerokość ostrza: | 45 mm |
Waga opakowania: | 0,6 kg |
Waga produktu: | 0,28 kg |
Wymiary opakowania - długość: | 18 cm |
Wymiary opakowania - szerokość: | 5,9 cm |
Wymiary opakowania - wysokość: | 24 cm |
Wymiary produktu - długość: | 5,8 cm |
Wymiary produktu - szerokość: | 4 cm |
Wymiary produktu - wysokość: | 17,5 cm |
Wysokość cięcia: | 1,5-3 mm |
Ponad 20 lat temu historia Sencor, japońskiej marki sprzętu elektronicznego, zaczęła być pisana dosłownie tysiącami serc, które muszą być włożone w pracę, aby producent odniósł sukces. Od początku istnienia marki Sencor jej hasłem przewodnim był zasięg, design i jakość idąca w parze z ceną. Wielkość asortymentu jest naprawdę zdumiewająca. Audio, wideo, telefony komórkowe, tablety, roboty, blendery, ekspresy do kawy, odkurzacze, żelazka, suszarki do włosów, lokówki, golarki, nianie elektroniczne, kalkulatory, lampy. To naprawdę tylko niewielka lista ponad 1000 produktów z różnych kategorii, od elektroniki multimedialnej, przez kuchnię, dom i biuro, po produkty dla zdrowia i urody. Niektóre z produktów można znaleźć w bezkonkurencyjnej palecie kolorów. Można na przykład skompletować cały zestaw wyposażenia kuchennego w tym samym designie. Wszystko to w bardzo przystępnej cenie, gdzie płacisz odpowiednią cenę za produkt wysokiej jakości i ani złotówki więcej. Właśnie dlatego produkty Sencor regularnie pojawiają się na szczycie rankingów popularności wśród konsumentów.